Asystentka/Asystent
Kogo szukamy?
Poszukujemy osoby na stanowisko asystenta/asystentki, która będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę sekretariatu kancelarii oraz wsparcie pozostałych członków zespołu poprzez odciążenie ich od działań technicznych, niezwiązanych z merytoryczną pracą prawników.
Jakie obowiązki związane są ze stanowiskiem?
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- zarządzanie sekretariatem, obsługa zadań związanych z pocztą tradycyjną, elektroniczną oraz obiegiem dokumentów,
- obsługa zadań technicznych związanych z prowadzonymi sprawami (zakładanie akt elektronicznych, skanowanie i porządkowanie dokumentów),
- obsługa kalendarzy członków zespołu,
- umawianie i organizacja spotkań,
- kontakt z klientami, sądami oraz innymi instytucjami,
- planowanie i składanie zamówień na materiały biurowe oraz inne wykorzystywane w pracy kancelarii,
- zamawianie usług niezbędnych dla pracy kancelarii (serwis ksero, pomoc informatyczna itp.),
- dbałość o porządek w biurze w szczególności umawianie sprzątania oraz utrzymanie ogólnego ładu w częściach wspólnych,
- współpraca przy onboardingu pracowników (zakładanie poczty elektronicznej, przyznawanie uprawnień do obsługi aplikacji),
- zadania związane z finansami, księgowością, obszarem kadr i płac (przygotowanie dokumentacji do przekazania dla księgowej, wystawianie faktur klientom, dbanie o porządek w dokumentacji kadrowej zatrudnianych osób, obsługa konta bankowego we wskazanym zakresie (przygotowywanie przelewów do akceptacji),
- zadania asystenckie prawne (przygotowywanie niezbędnych dokumentów na podstawie wypracowanych wzorów, przygotowywanie załączników do pism zgodnie ze spisem załączników),
- kontrola zestawień czasów pracy przygotowywanych przez członków zespołu,
- zaznajamianie się ze wszystkimi funkcjami oprogramowania do zarządzania pracą kancelarii w celu doskonalenia pracy zespołu,
- przygotowywanie cyklicznych raportów zgodnie z ustalonymi wytycznymi.
Jakie są wymagania?
Od osoby aplikującej na stanowisko oczekujemy:
- wysokiej kultury osobistej i komunikatywności,
- uporządkowania, systematyczności i dokładności,
- łatwości w nauce obsługiwania aplikacji internetowych,
- znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- chęci do nauki i rozwijania swoich umiejętności.